REKLÁM / KAMPÁNY

2018 : “MONDJ EGY JÓ HELYET, TALÁLJ EGY MÉG JOBBAT!”

Megújult kampányarculattal, friss üzenetrendszerrel és egy teljesen új digitális platformmal indította el a Magyar Turisztikai Ügynökség az idei őszi, belföldi forgalomélénkítő kampányát. A céljuk a hazai utazóközönség bevonásával inspirációt adni a belföldi utazásokhoz, a négyévszakos Magyarország felfedezéséhez, ismert és kevésbé ismert tájak, hazai úticélok bebarangolásához, új élmények kereséséhez

2018 : “MÚZEUMOK ÉJSZAKÁJA”

A Múzeumok Éjszakája rendezvényt idén 2018. június 23-án rendezik meg. Ezen a napon országos szinten több száz helyszínen tartanak programokat. Fedezze fel otthona környékén azokat a gyűjteményeket, melyek eddig még ismeretlenek voltak az Ön számára, vagy válasszon a színes programkínálatból érdeklődési körének megfelelően!

2017 : “ITT KELL LENNED, HOGY ELHIDD”

A Magyar Turisztikai Ügynökség 2017. július közepén indult Magyarország Rád vár! kampánya, amely Magyarország rejtett kincseit, kevésbé ismert hazai úti célokat, kulturális és természeti értékeket mutatott be és népszerűsítette, belföldi utazásra inspirálva a magyar utazókat.

2017 : “ÁT KELL ÉLNED, HOGY ELHIDD”

A Magyar Turisztikai Ügynökség 2017 nyara folyamán több hónapos integrált kommunikációs kampányban hívta fel a figyelmet Magyarország rejtett kincseire, értékeire.